Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-16, 18:28   #14
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.824
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tilbehør til andebryst

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Det er jo tradisjonelt med søte og ofte også syrlige tilbehør til andebryst, men det tar kverken på enhver vin, altså. Og ikke synes jeg det er så fantastisk heller. Så jeg gjør som regel ikke det. Rotmos er godt til, og sesonggrønnsaker (kan du få tak i kantareller?), og så kan du drikke mye strammere viner til. Barbaresco. Chianti classico.

Jeg har tidligere laget en grønnsakfrikasse med kantarell eller annet sopp, sjalottløk, sukkererter og persillerøtter. Det ble veldig godt. Jeg må tenke litt på den varianten også. Det ville jo passe bra med potet- og sellerirotmos til den tenker jeg.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat