Vis enkelt innlegg
Gammel 22-09-06, 14:05   #24
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Synes du egentlig det er så rart at man er mer entusiastisk overfor gamle kjente enn overfor helt nye, ukjente?

Når jeg ser at en gammel og kjær kjenning fra NM har funnet veien hit, er jeg rask til å tilkjennegi min begeistring over at vedkommende har lyst til å være sammen med oss her inne. Når et ukjent nick melder seg inn, føler jeg ikke samme entusiasmen. (Ikke at jeg har noe i mot nye folk, men jeg blir ikke entusiastisk på samme måte.)

Jeg har det slik når jeg er på fest også jeg: når det kommer en gammel kjenning inn av døra, er jeg raskt ute med å hilse på vedkommende og ønske ham eller henne velkommen. Fremmede er det lettere å ignorere. So sue me.

Det er jo ikke så greit for oss å vite at Karamell er en gammel kjenning, når hun het Hege før. Så jeg synes du skal unnskylde oss for at du ikke blir mottatt som en gammel venn når du kommer hit i forkledning.

Jeg tror jeg sa ordentlig velkommen når jeg endelig skjønte hvem du var. I alle fall var det meningen du skulle oppfatte det som en skikkelig velkomst. Jeg kan gjerne gjenta det her: det er veldig hyggelig å se deg her inne, og jeg håper du vil føle deg hjemme her.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat