Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-15, 18:27   #54
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lesesirkeldiskusjon: "Stoner" (John Williams)

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg leste det på en helt annen måte enn deg, Tallulah. Jeg tolket det som om Stoner var helt klar over sin rolle i alt dette, men at han visste at det var fint lite han kunne gjøre med det, så livet må bare gå videre.

Slik leste jeg det også, og jeg opplevde at det var en ganske dyp sårhet i det. Hadde jeg ikke oppfattet denne sårheten hadde jeg ikke likt boka, tror jeg. For meg var det gjennomgående i hele historien.

(Jeg tenkte forøvrig også at Edith må ha vært bipolar eller hadde utviklet en form for personlighetsforstyrrelse.)

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat