Vis enkelt innlegg
Gammel 24-05-17, 10:33   #10
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kutte en del karbohydrater - hvilken mat?

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Det er vel ikkje heilt riktig. Fiberinnholdet har betydning, fordi kroppen ikkje bryt ned fiber på same måte som enkle karbohydrater. Dermed får grovare karbohydrater som for eksempel havregryn og liknande lågare GI og det er det som er relevant når ein vurderer om kroppen tar opp karbohydratene eller.

Jo, men i praksis opplever jeg forskjellen som minimal, eller ikke-eksisterende. Om jeg har spist lavkarbo så får det samme effekten om jeg spiser litt halvgrovt brød eller litt fint.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat