Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-18, 18:40   #24
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Meny og hjemlevering

Opprinnelig lagt inn av Nima, her.

Akkurat fått ukens levering og er like fornøyd denne gangen. Men lurer på noe. Dette med erstatningsvarer, har dere brukt det? Jeg har valgt å ikke bytte til noe annet hvis ikke de har den varen jeg har bestilt, men da kan jeg feks risikere å ikke få brød, fordi jeg har sagt at de ikke skal velge et annet. Hva pleier dere å gjøre?

Erstatter alltid. Hittil har det vanligvis medført Q-melk i stedet for Tine eller annet merke av sukker. Med andre ord helt ok. Var litt betuttet da de sendte hvite lys i stedet for røde 22. desember, men ellers har jeg alltid vært fornøyd. Det går jo an å presisere «Ikke First Price-produkter som erstatning» eller tilsvarende, hvis det hjelper.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat