Vis enkelt innlegg
Gammel 16-05-18, 21:34   #43
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 17. mai - barnas dag eller dagsfylla?

Vi hadde champagnefrokost med venner pre barn. Men vi var aldri fulle noen av oss. Nå til dags er jo 17. mer som en arbeidsdag å regne, så da er det alkoholfritt frem til middagen også serveres det ofte en øl/vin til de som måtte ønske det til maten. Men fremdeles ingen fyll.
Det at 17. Mai har blitt en dag for dagsfylla i bunad synes jeg egentlig er litt rart. Og en smule usjarmerende. Drita folk som vaser rundt i de flotteste antrekkene de eier skjønner jeg meg ikke på. Da jeg var ung var det 16. Mai som var festdagen også måtte man presse seg opp grytidlig å være helt om dagen den 17. med det man måtte ha av hangover .

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat