Vis enkelt innlegg
Gammel 20-01-19, 00:25   #1
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fant en larve (ikke bille) i ny melpose

Hentet en ny, uåpnet melpose i boden nå, og sølte litt mel på benken. Så så jeg det jeg først trodde var en liten bit stekt kjøttdeig, til den begynte å røre på seg. Altså en larve på mellom en halv og en cm, brungrå.

Kastet pakken og hentet ny, fra en sånn plastpakket 4-pk, og siktet det nøye før jeg brukte det. Ingen nye funn.

Den så ikke ut som ting jeg finner når jeg googler, der er det biller eller små, hvite larver.

Matboden vår er jo utstyrt for apokalypsen, så vi har en del div typer mel der. Jeg tenkte å fryse det, bør jeg sanerer boden ellers også? (stor og fylt med alt mulig). Og hva ER det?!?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat