Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-10, 11:23   #13
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan skrur jeg ut den hersens lyspæra?

Jeg er forholdsvis teknisk og praktisk anlagt, men jeg må innrømme at det rant noen stygge gloser sist lyset i stekeovnen gikk. Det var det dekselet som var problemområdet, ja. Jeg holdt på å falle i staver over bruksanvisningen. "Skru av dekselet" du liksom. "Slå det i stykker med hammer!" var mer i min retning etterhvert.

Så i noen måneder hadde vi en lommelykt liggende ved siden av ovnen. Heldigvis kom min (tydeligvis noe mer tekniske og praktisk anlagte) far på besøk og ordnet opp. Tror egentlig at han rett og slett var tøffere i trynet enn meg, og med makt (er usikker på om det var en tang inne i bildet) skrudde av dekselet selv om det knirket og knaket.

Bare et liiite tips: Av og til kan det være lurt å skru litt i feil retning - det kan gjøre at dekselet løsner og lettere kan skrus av den rette veien. (Eller du kan være heldig og skru det - om mulig - enda mer fast.)

Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat