Vis enkelt innlegg
Gammel 28-02-19, 13:46   #9
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Michael Kors helt ut?

Opprinnelig lagt inn av Einhyrningur, her.

En ting er sikkert, og det er at slike ting hvertfall ikke er tidløse.

Nei, jeg vet det, men det bruker å være argumentet til de skolejentene som blir intervjuet på TV.

Jeg vet min niese (nå 17) ønsket seg slik veldig for et par år siden, men ble overtalt til å vente. Hennes argument var at de er tidløse, hennes mors argument var at det er de ikke. Ett år senere hadde ingen av venninnene slike vesker, ALLE (min niese inkludert) hadde Fjällräven Kånken -fordi de er tidløse, må vite (og ganske mye billigere). Men dette var jo snakk om jenter i 15-16-årsalderen, og det er neppe de du identifiserer deg med.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 28-02-19 kl 14:17.
My er ikke aktiv   Svar med sitat