Vis enkelt innlegg
Gammel 28-02-19, 16:57   #19
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.844
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er Michael Kors helt ut?

Trendtoget er vel gått og vel så det, men gjør det noe da?
Det er vel mange år siden trendekspertene mente at Michael Kors-veskene var blitt så poppe(og tilgjengelige) at de var harry, folk flest likte likevel veskene og det vil nok fremdeles mange gjøre i lang tid fremover tror jeg. Hypen er vel over, men at 16-åringer ikke lenger griner seg til MK-veskene er vel egentlig like greit?
Jeg nerder på vesker, og mener MK fremdeles leverer tidsriktig og tilgjengelig design til en pris mange har råd til. Når det gjelder verdi og kvalitet, er vel ikke selve kvaliteten på skinn og arbeid veldig høy, uten at det trenger å bety noe for deg. Stivt og stødig og lett å tørke av er f.eks ofte langt mer brukbart som arbeidsveske enn flott og mykt og sømpent. Jeg tenker at du kan få mye bruksglede av en MK-veske.
Hvis du er ute etter den samme enkle, rene varianten av veske og ikke ønsker MK-merket, er det flere merker som leverer liknende vesker, du kan jo for eksempel titte på veskene til Kate Spade, Furla eller Decadent også.


Sist redigert av Drømmedama : 28-02-19 kl 17:04.
Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat