Vis enkelt innlegg
Gammel 24-01-21, 19:09   #393
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.847
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Legimitasjon og andre ord vi tror vi kan

Herlighet, jeg er jo verdens kjedeligste - jeg sier kopp og skål om kaffekoppen og skålen som passer under. Vi bruker asjetter til brødskiver og kake - og tallerken til varmmat. jeg bruker dype tallerkener til suppe - hvis jeg da ikke bruker suppeskåler, som er små boller og ikke det samme som dype tallerkener.

Jeg vet at folk sier kopptue og tannkost og syntes det var veldig rart første gang jeg hørte det - jeg sier jo oppvaskhåndkle og oppvaskklut, oppvaskbørste og tannbørste. Jeg drikker ofte kaffe av slike kopper uten skål til - slike som kalles krus, men de kaller jeg kopp.

Da min salige svigermor foreslo at vi skulle vaske opp koppan, tenkte jeg at det var merkelig - og tenkte å foreslå at vi likegodt tok all oppvasken når vi først var i gang.

Jeg har armer og ben og føttene begynner ved anklene og hendene ved håndleddet.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat