Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-15, 22:01   #13
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.141
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lesesirkeldiskusjon: "Stoner" (John Williams)

En ting jeg ikke tenkte på underveis er at dersom Edith ble misbrukt av faren sin (noe jeg også tenkte på, men ikke er helt sikker på), så er jo det en forståelig - om enn ikke tilgivelig - grunn til at hun går så grundig inn for å ødelegge forholdet mellom William og Grace. Jeg mener da ikke at hun tenker bevisst at kanskje det samme kan skje med Grace (Edith virker ikke særlig bevisst på meg), men at hun føler intens motvilje mot et nært forhold mellom en far og en datter.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat