Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-17, 13:22   #9
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Irland: Sørvestkysten eller Galway-kysten?

Oh choises, choises.

Galway er jo en helt fantastisk fin by, ingen tvil om det, og et fint utgangspunkt for mye moro. Vestkysten av Irland bugner av fantastisk landskap - fra Cliffs og Moher til The Burren. Fra Galway kan dere og reise ut til Arran hvor språket hovedsaklig er irsk og naturen er fantastisk.

Og så må jeg slå et slag for Nord Irland. Nå har jeg ikke vært i nord siden 98, så mye kan nok være forandret, men den gang kunne man fremdeles gå inn på en pub og bli mottatt som velkomne gjester man var nysgjerige på. (Åh, er dere fra Norge!? Kult, fortell!? På det bordet der, satt det to franskmenn for noen uker siden...) Det er mulig dere vasser i turister i nord også nå, men den gang var det velsigna fritt for amerikanere, italienere, tyskere og hva det måtte være du svømmer i på vestkysten.

I nord er Derry en fantastisk by å besøke, med sin kvateratur og gamle bymur og med Bogside hvor minnene etter Bloody Sunday fremdeles er tilstede.

Belfast er absolutt verdt å besøke - en pulserende, moderne by, men så full av historie.

Så må dere jo få med dere Giant's Causeway - litt kronglete å komme til, men verdt turen.

Åh, nå savner jeg Irland noe forskrekkelig sånn plutselig.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat