Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-18, 11:58   #20
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.267
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Langrennski for mosjonist, rimeligst mulig

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Og der kom jeg på at jeg må få glidet felleskiene mine snart, det går trått med dem nå.


Og så er de så sensitive for vekten min, for det ble noen med nesten litt i overkant "mykhet", så hvis jeg tar på meg sekk eller legger på meg 4 kilo, så kommer fellene for mye nedi.

Må la være med det, da.

Sist jeg kjøpte felleski, (en veldig absurd uttalelse, men helt sann), sa den veldig faglig dyktige selgeren at de hadde erfart ved testing at når det virkelig er felleskiføre, så er det ikke så farlig at fellen subber, man merker det ikke så mye. På nysnø, når du typisk har mye bedre glid uten fell, så har det mer å si. Så om du har to par, så er det ikke så veldig farlig at du blir litt tung for felleskiene. Jeg har erfart det samme. Nå er det en drøm å smøre skia sine selv, med tanke på glid, i påsken hadde jeg helt fantastiske ski med fell.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat