Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-21, 10:30   #6
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.438
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Morsomt hotell med hund?

Null problemer med å ha med hund på hotell når det gjelder selve overnattingen, men jeg etterlyser det jeg vil kalle et skikkelig hundevennlig hotell hvor hunder er velkomne i fellesrom og helst også i (deler av) restauranten. Det ER tillatt fra mattilsynet så lenge det ikke tilberedes mat i rommet. Jada, jeg vet at dette er en brannfakkel, men for meg er det galt å si hundevennlig hvis man må låse hunden inn på rommet hele tiden i stedet for å ha den med seg.

Flere søkemonitorer for hoteller (booking.com etc.) har en boks å krysse av for hund. Det er imidlertid et problem at det ikke fremkommer tydelig hvor mye det koster ekstra. En gang opplevde vi å få beskjed om å betale 750 kroner (!!!) ekstra for rengjøring. Hotellet hadde ekstragebyr på dette for 1-7 dagers opphold. Siden vi bare skulle bo der en natt, ville oppholdet blitt 70 % dyrere. Vi avbestilte da jeg fant det ut etter å ha skrevet flere melding til hotellet. Andre ganger har vi betalt ingenting eller 150 kroner. Siden vi har en liten hund som ikke røyter, føles det merkelig å betale ekstra, men 150 er greit nok.


Sist redigert av liefje : 10-01-21 kl 10:37.
liefje er ikke aktiv   Svar med sitat