Vis enkelt innlegg
Gammel 23-01-21, 12:02   #62
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.134
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Årets sommerferie Oslo-Stavanger

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hvis man kjører Suleskar, så må man jo droppe Haukeli. Man kommer ut ved Haukeligrend, rett før Haukeli starter. Så man må nesten velge.

Personlig ville jeg mye heller kjørt Haukeli fra Østlandet, ned til Røldal og riksvei 13 til Nesvik, Hjelmeland og via Ryfylketunnelen til Stavanger. Indre Ryfylke er nydelig, spesielt om sommeren. Mye heller det enn Suleskar og Sirdal.

Hardangervidda er også flott, men omvei fra Oslo. Og det er langt fra Eidfjord og sørover. Men Hardanger er jo pent, da.

Ellers har jeg ingen tips. Jeg lurer for tiden på hvorfor jeg bor her. Ikke synes jeg Jæren er spesielt vakkert, og strendene er jo sikkert fine, men helt ordinære, på en måte. Men jeg er kanskje bare blasert. Jeg synes jo dype østlandsskoger er eksotisk.

Jeg vet at området er regnet som et slags mat-mekka, men jeg føler ofte at utvalget er skrint.

Kanskje jeg er mer positiv senere. Er inne i en slags smådestruktiv koronaboble, tror jeg.

Flytt til et annet land der folk bor veldig tett, og bli boende der i ti år så skal du se du blir helt betatt når du endelig flytter tilbake.
Jeg vokste (delvis) opp på Jæren, og syntes det var flatt og kjedelig, men nå synes jeg det er helt fantastisk. Men dype østlandsskoger er veldig flott det og.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat