Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-21, 12:08   #4
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det hyggeligste hotellet på Hamar?

Jeg har bodd på følgende hotell å Hamar:

Clarion Hotell
Sentralt (ligger der gågaten starter). Vi fikk et "greit" dobbeltrom, fint plass til 2 personer, men ikke noe mer. Litt slitt. Jeg mener vi måtte parkere i eget hus/gaten og betale for dette.

Victoria Hotell
Her fikk jeg også et greit rom, den gangen jeg var alene på dobbeltrom var det ok størrelse. Mannen og jeg var der en helg ifb med fotballcup, fikk et ok stort rom. God frokost. Ligger ved stranden. Må betale for parkering på andre siden av veien. Det er en god sushirestaurant tilknyttet hotellet.

Scandic Hamar
Ligger rett ved gamle CC Mart'n og gangavstand til nye CC. Er nok pusset opp de seneste årene. God frokost. Parkering ved gamle CC, også her måtte vi betale for parkeringen. De har noen få parkeringer til hotellet. De gangene jeg har vært her er ifbm jobb så jeg har hatt små dobbeltrom eller ok enerom, så hvordan familierommene vet jeg ikke.

Sånn all-over - jeg hadde nok valgt Scandic eller Victoria. Det er et parkeringshus litt opp i gågaten, de gangene jeg har bodd der å vinteren har jeg parkert der, litt dyrere, men jeg har ikke tid til å stå og skrape is, den tiden må jeg ha til å nyte frokosten på hotellet.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat