Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-21, 08:26   #39
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerferie i Norge med elbil (og hund)

Jeg har rekkeviddeangst, men er enig i at 7 mil er innafor. 7km derimot er ikke greit, synes jeg. Mannen min deler ikke den angsten. Men med den lille bilen vår som er fullpakka og i 100 km/t på motorvei, så går kilometerne innmari fort nedover.

Vi elsker bilen vår når vi farter rundt i Oslo, men den er ikke veldig godt egnet hvis det er snakk om mer enn 2 timers kjøring.

Egentlig lovet vi oss selv at ved å kjøpe en såpass billig bil, så kunne vi heller leie bil når vi skulle på langtur, men vi gjør visst ikke det i praksis. Heldigvis er moren min ganske grei, og i morgen skal vi kjøre langt, så da bytter vi bare bil med henne for noen dager. Hun har hybrid.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat