Vis enkelt innlegg
Gammel 27-04-18, 08:57   #47
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.946
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valgfrihet til videregående skoler

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg leste i Klassekampen her om dagen at noe sånt som at under 10 elever hadde faktisk søkt seg til Ulsrud. Over 100 elever er bare plassert der fordi de ikke kommer inn andre steder (skal se om jeg finner nøyaktige tall). Så det er jo veldig mange elever som på ingen måte har fritt skolevalg.

Statistikken i Aftenposten var at det bare var 6 som hadde hatt Ulsrud som førstevalg, men jeg antar at det er en del flere som har skolen på lista si, bare ikke aller først.

Men fullstendig fritt skolevalg er det jo bare for de som har karakterer til det.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat