Vis enkelt innlegg
Gammel 01-05-18, 23:30   #95
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valgfrihet til videregående skoler

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Hvor bor du? Det er 6 km i luftlinje som er nærskolegrensa i byen her, for mange betyr det ganske fritt valg.

Jeg tenker at det viktigste er å trives. Det betyr mye mer at folk slipper å flytte på hybel for å få skoleplass enn at de med best snitt får velge akkurat der de ønsker. De går det bra med uansett. Sånn sett synes jeg byen her har et greit kompromiss med de seks kilometrene, da kan man velge blant skoler med litt ulik profil. I tillegg kan man jo alltid snike seg med i en nabokommune ved å argumentere med at man ønsker et fag som ikke tilbys i egen kommune. Det er slett ikke uvanlig.

Nedre Flatåsen. Er vel litt over 7 km å kjøre. Mulig luftlinje går da. Føler jeg er helt grønn på det her

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat