Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-20, 20:10   #499
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Tråd #6

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Heldige!

Ja, joda, men jeg har alltid litt dårlig samvittighet. Vi er altfor kjappe med å gå ut og spise, selv om vi var mye verre før. Det skyldtes (og skyldes fremdeles) at vi bestemmer oss klokka 16 for at vi ikke orker å lage middag/er slitne/har glemt å ta noe ut av fryseren etc. Og det blir alltid nokså dyrt, spesielt når det skjer ofte, og selv om det som regel alltid er nokså sunn mat, så blir jeg alltid godtesyk etterpå, i den grad at jeg nesten lurer på om restaurantene putter noe i maten. Så jeg ender med å kjøpe sjokolade på hjemveien. Og så blir alltid klokka så mye at vi ikke rekker å trene.

Så jeg er egentlig ikke kjempeglad i å gjøre det.

Hyacinth er ikke aktiv