Vis enkelt innlegg
Gammel 27-11-17, 11:04   #19
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dobbelpost - nothing to see here

Når du selv oppfordret mannen din til å finne seg 2-3 elskere/elskerinner, synes jeg det blir litt smålig av deg å komme i ettertid og klage på at han har fått et par ekstra barn. At hans ett år gamle tvillinger kompliserer arveoppgjøret etter hans grandtante Ingebjørg, sier seg selv, men dette er i utgangspunktet hans penger og ikke noe du kan bli oppbragt over. At du hadde sett for deg at arven skulle brukes til å kjøpe ferieleilighet i Spania, synes jeg er lite smart i et miljøperspektiv, siden dette ville medført opptil flere flyturer sørover i året. Kanskje det er like godt at pengene blir satt i fondssparing for barna?

Jeg tror også at du bare må akseptere at tvillingene skal bo hos dere 80 % av tiden slik han og moren ønsker. Om det er riktig at du skal gå ned i stillingsprosent for å ta deg av dem når han jobber turnus er jeg mer usikker på. Kanskje en tur på familievernkontoret er lurt?

Og jeg håper at dette ikke blir en slik diskusjon der det dukker opp ny informasjon underveis som endrer premissene totalt. Jeg har svart ut fra det som kom fram i HI.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat