Tråd: Frieri!
Vis enkelt innlegg
Gammel 02-03-17, 18:03   #33
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frieri!

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Dessuten synes jeg det er uendelig mange langt mer interessante ting å bruke penger på enn en brylliupsfest.

DET er jeg enig i! Jeg har aldri vært noen bridezilla og har aldri skjønt meg på de som (med mindre de driter penger) velger å bruke flere hundre tusen kroner på én fest-dag. Nå skal det sies at jeg er ganske forsiktig med penger og da, veldig lite sløsete. Vil ha et lite, koselig bryllup og heller eventuelt bruke penger på en skikkelig fin (men ikke overdådig) bryllupsreise. Det har jeg aldri hatt.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat