Tråd: Skattesutring
Vis enkelt innlegg
Gammel 05-04-17, 10:19   #19
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skattesutring

Opprinnelig lagt inn av Agent Scully, her.

Jeg må da altså levere full pakke næringsopgave i år grunnet en liten flørt med et enkeltmenneskeforetak. Greit nok.

Skatteetten sine sider og Altinn er full av ikke så helt tomme trusler om hva som skjer hvis jeg ikke leverer oppgaven elektronisk innen 31.mai: Dagbøter og det som verre er.

Så man får jo lyst å bare levere, i fall man skulle glemme eller bli påkjørt av en buss eller hva_har_du. Men det kan jo være jeg kommer over en feil eller detaljer jeg gud_forby har utelatt eller feilberegnet. Kan jeg levere i dag, og levere rettinger før 31.5? Eller er det mer som en eksamensoppgave - levert er levert? Noen som vet? Etaten har i hvert fall ikke tenkt å opplyse meg om dette?

Så vidt jeg har skjønt kan du rette i inntil tre år, og da kan du i alle fall levere nå og eventuelt rette før fristen hvis du finner en feil.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat