Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-17, 12:54   #12
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.855
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan er hverdagen med hund?

Hos oss er det jeg eller mannen som lufter han. Gutta er veldig lite lystne på å gjøre det, spesielt 15 åringen. Vi har en staff og han er veldig sterk så jeg foretrekker at gutta tar han sammen, eller at en av oss voksne gjør det. Hunden vår er veldig klengete, han sitter/ligger på en av oss voksne hele tiden. Jeg tenker at han ikke er en en-persons hund, til det vil han ha alt for mye oppmerksomhet. Men jeg tror det har noe med rasen å gjøre. Uansett så synes jeg ikke det er noe mas å ha hund, tar mye mindre tid enn jeg hadde trodd. Men man er selvsagt veldig bundet med hunden. Det er ikke gitt at man får hundevakt for å si det sånn.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat