Vis enkelt innlegg
Gammel 02-11-17, 18:23   #604
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3

I dag ble jeg dårlig på jobb, og ble først litt overveldet av ektefølt omsorg fra kollegaene mine, og så kom jeg hjem til slutt og Mannen måtte dra og handle, og så ropte jeg på fjortenåringen min.

"Kan du komme og hjelpe meg med noe?"
... og får bare et "JA! Kommer nå.", og så spør han "hva skal jeg hjelpe med? Skal jeg passe lillesøs?", og jeg bare "jah, orker du det, jeg skulle gjerne lagt meg litt nedpå", og han er bare helt "såklart, kom søs, lille bestevennen min!"

Og det aller fineste er at han er sånn hele tiden! Snill og hjelpsom og bare fin.

Maverick er ikke aktiv