Vis enkelt innlegg
Gammel 18-12-06, 12:46   #11
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.856
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oss med pærekropp! :knegg:

klipper inn min forrige tråd:

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Etter å ha sett epletråden måtte jeg jo bare starte et motstykke for oss som har pærefasong (eller timeglassfigur, som vi selv kaller det etter noen glass vin og i dim belysning). Hva slags klær kler oss som har skrantne overkropper, smal midje, brede hofter og skøyteløperlår?

Utskrådde skjørt til kneet er jo en sikker vinner, og push-up-BH en velkjent venn i nøden. Jeg har også en forestilling om at det er kledelig med korte, innsvingte jakker, og at overdeler som slutter der man er bredest, er fy-fy.

Flere?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat