Vis enkelt innlegg
Gammel 13-07-19, 07:56   #31
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken solkrem liker du best?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Vi har reist mye i mange år, og jeg har derfor testet utallige solkremer. Jeg har ikke funnet den ideelle, men jeg misliker solkrem, så det skal nok litt til. Samme solkrem oppfører seg dessuten forskjellig alt etter omstendighetene.

Den eneste jeg virkelig AVbefaler er denne: https://www.apotek1.no/produkter/vic...at-f30-963008p

Maken til klissete dritt. Trekker ikke inn, og det er som å gå rundt innsmurt i olivenolje. Ufattelig ekkelt og grisete.

Jeg kjøpte den etter anbefaling fra en venninne, og den varianten for fukt. Har bare prøvd den siste, men har så langt irritert meg over at de er parfymerte og at det spruter 180 grader. Blir alltid usikker på om jeg har truffet huden.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat