Vis enkelt innlegg
Gammel 11-12-15, 12:22   #19
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rectify, flere som ser den?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Hva syns du, Nessie? Husk å evt. spoilertagge.

Jeg (og samboeren min) likte den veldig godt! Vi likte på en måte stemningen i serien, og den har en slags sånn forventningsfull «ro» og treghet i seg, og jeg liker det minimale fokuset på selve hendelsen (selv om det også irriterer meg litt, fordi jeg blir nysgjerrig ) Og så har de klart å holde unna det typiske hysteriske dramaet man kanskje ofte ser i serier av den typen fra USA. De rusher ikke historien frem, og det liker jeg.

Etter første sesong aner vi jo ikke om han faktisk har gjort det eller ei, og jeg synes Daniel er både genial og frustrerende samtidig. Han har jo en spesiell personlighet, men hva skyldes 19 år på en dødscelle, og hva er virkelig han? Og vi får på en måte mer og mer innblikk i både han, familien og samfunnet rundt sånn litt etter litt.

Og blir jeg nysgjerrig på de to kompisene (vitnene), som møttes. Der den ene ender opp død. Hvorfor tok han livet sitt? Skal vi tolke det som at han var innblandet? Eller er det andre ting? Og hva med han andre, som ikke akkurat ringer politiet når han finner han. Det er så mange ting jeg vil vite mer om! Og jeg ble frustrert da søstra og advokaten var der, på åstedet, uten å finne han!


Kan sesong to ligge andre steder? HBO?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat