Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-24, 09:49   #42
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.500
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ringer på tærne? Vad tycks?

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Hahaha du stiller mange rare spørsmål, him.

Ja, jeg driver å tester ut forskjellige mentaliseringsteknikker. Noen teknikker har jeg testet her på FP (takknemlighetsdagbok og affirmasjoner), men flest i RL. Dette er da en teknikk som går ut på å "jorde" seg med å se etter detaljer, skal motvirke intelektualisering (noe jeg gjør mye, jeg går fort opp "i hodet")

Og nå ser jeg jo ting jeg aldri har lagt merke til før! Så flere av tingene er jeg usikre på om de er der fordi de er trendy nå eller om jeg bare ikke har lagt merke til det før. Jeg har alltid sett mye på ansikter og håndbevegelser og har god hukommelse på ansikter. Etter at jeg begynte å trene har jeg også sett mer på kropp. Hvordan folk beveger seg, om de ser sterke ut. Jeg kan feks se på noen på gata og tenke "jeg tror han ville vært flink å klatre". Men dette med å se på klær, smykker, føtter, interiør etc er nytt. Farger har jeg alltid sett etter. Husker (som i at jeg kan hente frem bildet i hodet mitt) en helt fremmed, mørkhudet mann, med kort, sort, krøllet hår. Og lang svart, trang treningsbukse og langermet, sort treningstrøye og KNALLRØDE sko. Skoene ble veldig effektfulle. Men det var fargene jeg reagerte på.

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg tenker på Friends-Phoebe som pyntet tærne med ringer for det var det eneste massasjeklientene så.

Phoebe

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Hva som er ekte hippiestil vet jeg egentlig ikke om jeg har kontroll på?

Her må jeg innrømme at min sterkeste informasjonskilde er at jeg sikkert har sett opptakene fra woodstock 50 ganger.

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Litt avsporing, men ok. Dette med at tær er avstøtende og ekkelt, hva bunner det i? Jeg lurer oppriktig, siden jeg hører det nokså ofte. For meg er tærne bare en del av en kropp som alle har, er det fordi de kan lukte vondt?

Synes ikke det er ekkelt, men opplever føtter og tær som litt ... privat? Det er ikke så ofte andre ser de delene.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat