Vis enkelt innlegg
Gammel 09-05-14, 19:36   #43
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.322
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: What's your cultural dealbreaker?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Norske Talenter? Er det ikke Gullruten? Og hvilken av dem er størst dealbreaker?

Spøk til side: Jeg syns ikke sånt er en dealbreaker. Ikke at man leser Dagbladet eller ser på lett TV-underholdning eller liker en teit sang. Jeg tror kanskje ikke jeg har så mye til felles med en person som har Paradise Hotel som sitt yndlingsprogram helt seriøst, men om hun eller han viste seg å ha masse peilig på norsk samtidskunst f.eks. så er ikke en litt aparte TV-interesse en dealbreaker for meg.

Så lenge det er guilty pleasures er det greit. :raus: Men hvis man oppriktig synes Dagbladet er et flott nyhetsorgan og ikke reflekterer over eller synes det er ille med den ekstreme puppesexnakendame-salgstaktikken, da blir jeg svært tvilende.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat