Vis enkelt innlegg
Gammel 01-08-17, 05:04   #45
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.843
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nazistene får marsjere, mens motdemonstrant blir lagt i håndjern

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Vel, hverken du eller jeg jobber i politiet på Sørlandet, så hvordan de definerte det hele, vet vi faktisk ikke. Jeg er imidlertid sikker på at de hadde gjort tilsvarende vurdering om frontene var motsatt. Deres jobb er å beholde ro og trygghet for alle. Det var nok av motdemonstranter som ble tatt hånd om de gangene jeg demonstrerte med Blitz på 90-tallet også.Uten at jeg umiddelbart antok eller følte at politiets sympati lå hos mine meningsfeller og meg...

Opplevde du at politiet la fredelige motdemonstranter i håndjern i Blitz-tiden? Jeg var ganske aktiv demonstrant på den tiden selv og kan ikke huske at jeg hverken opplevde, så eller hørte noe om slikt.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat