Vis enkelt innlegg
Gammel 06-08-17, 01:20   #29
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.093
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reagerte på ungdom i BARE merkeklær - reagerer du?

Jeg legger merke til unge og vokse ikledd merkeklær, men jeg reagerer ikke negativ. Guttene som ble omtalt i HI kunne vært sønnen min, der er det merker fra topp til tå. Merker jeg aldri hadde hørt om hvis det ikke hadde vært for han. Jeg har trålt NY for å kjøpe de rette solbrillene til han (som kun selges på en butikk i NY), og har hatt handleliste (og penger) med meg til London for å kjøpe rette genser på rett butikk. For han er merkeklær en hobby, og så lenge han kjøper det meste på salg og av egne penger gir jeg bæng. Det hjelper på at han er en OK fyr.

Vi står mye på ski om vinteren, og også der er det høy merkefaktor på både klær og utstyr. Skiferdighetene står ikke alltid i stil med utstyret, det hjelper lite med ski til 15 lapper og klær/hjelm/briller til det dobbelte når man kjører som en kråke. Så det hender jeg fniser litt.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat