Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-18, 13:19   #74
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.390
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får ikke barna våre noe alle barn bør ha?

Vi tar heller ikke fri høst- og vinterferie, men ungene har ofte blitt sendt til besteforeldrene, og de elsker å være der, så da er den saken grei. Av og til har de også bare vært hjemme, og funnet på forskjellig på egenhånd. En gang var to av dem med på håndballskole i høstferien. Men ei av helgene i høstferien har vi som regel tilbragt på hytta til min søster, sammen med hennes familie, og et par vinterferier har vi vært på hyttetur med venner den ene helga. Noen år har vi tatt fri fredag, slik at vi har fått langhelg. Vi har reist bort i en høstferie, ett år, og det var planlagt to år i forveien. Ferie sammen med min søster. Det var utenlands, så da reiste vi ikke noe særlig den sommeren. Mannen bruker å ta fri den stille uken i påska, og tar med ungene til sitt hjemsted. Jeg bruker å jobbe, og tar bussen dit etter jobb onsdag, eller på skjærtorsdag.

Ett år var svigerfamilien bortreist, da var vi på turisthytte i Trollheimen i påskehelga, og ungene snakker om det fortsatt. Det er en av de tingene de faktisk maser mest om. At vi skal dra på turisthytte i påska, helst tilbake til den samme som vi var den gangen. Men tre netter på DNT-hytte med full pensjon koster jo omtrent like mye som en sydentur, så vi får se. Vi kan jo gjøre det litt enklere enn det da, vi slo skikkelig på stortromma den gangen, følte vi. Men heller ikke da tok jeg noe fri utover helligdagene.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat