Vis enkelt innlegg
Gammel 23-04-18, 12:22   #4
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ny tråd om GTA / Grand Theft Auto og ungdommen

Her kan jeg bare støtte Benmurhpy 100%. GTAV er kanskje det teknisk mest imponerende spillet jeg har spilt, både verdenen du spiller i og grafikken er helt outstanding. Utrolig imponerende. Man kan kjøre rundt i timesvis og bare se på alt det fantastiske som Rockstar har puttet inn. Og i motsetning til mange andre spill så er alt håndlaget med kjærlighet, ikke prosedyregenerert.

MEN Rockstar greier ikke å skrive historier uten et kvinnesyn som ikke ligner grisen. Volden er nå en ting, men den forakten for kvinner, transseksuelle og sexarbeidere de legger for dagen gjør meg uvel. Det er infantilt og ubehagelig. Sett fra det ståstedet så bør ingen under 40 spille spillet. Og når det gjelder online-delen (GTA Online) så spiller jeg ikke den selv men fra det jeg leser så er det kanskje den kjipeste forsamlingen av folk på denne jord samlet på ett sted.

Jeg er også veldig liberal når det gjelder spill og aldersgrenser men i Norge skal det MYE til for å få en 18-års grense på et dataspill så der ville jeg vært ytterst forsiktig. Og GTAV er en versting uten tvil.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat