Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-18, 12:13   #48
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.481
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Inneklemtdager - skal man forvente fravær på slike dager i arbeidssammenheng?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Jeg er en av de som ofte avspaserer eller tar en fridag på inneklemte dager, enten fordi skole og/eller barnehage er stengt den dagen (sånn som i dag, alle 5 ungene har fri samtidig, de går på 3 forskjellige skoler og en i barnehagen) eller fordi jeg rett og slett synes det er deilig med langhelg. Men kunne jo aldri falt meg inn å ikke gi beskjed i god tid, det går da heller ikke når man jobber i barnehage. Der spør man først om å få fri, helst lenge før. Det er ofte rift om disse dagene, og jeg skjønner jo hvorfor. Elsker inneklemte dager.

I barnehage er jo ofte inneklemte dager fine dager å avspasere på fordi det er færre unger.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat