Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-18, 11:42   #54
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Inneklemtdager - skal man forvente fravær på slike dager i arbeidssammenheng?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Det er på de inneklemte dagene det er mulig å faktisk få gjort noe, jo! Konsentrere seg en hel time om samme oppgave uten avbrytelser, rein luksus!

Jeg synes - dog avhengig av hva slags prosjekt og hvor presserende deadline er - at det er underlig å sende jobbmail kvelden den syttende og forvente respons på den dagen etter, spesielt når det er en inneklemt dag. Men jegville også forventet at kollegaer ga beskjed om fravær om det hadde hatt innvirkning på meg.

Sånn var det ja, til begge avsnitt. Jeg fikk gjort masse forrige fredag og har allerede gjort masse uten avbrytelser i dag. Og jeg blir sur når folk avspaserer eller tar ferie uten å markere det i kalenderen sin. Her er det få sjefer og mye samarbeid på nærmere 200 stykker, så når sjefen er den eneste som informeres blir det umulig å vite om samarbeidskollegaene er tilgjengelig eller ikke.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat