Vis enkelt innlegg
Gammel 04-06-18, 11:59   #207
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ikke at vi skal ha hund, men hvis...

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Kan noen fortelle meg om livet med valp? Hvor mye arbeid er det? Hvor vanskelig å få stueren?

Jeg syns valpetiden, dvs. tiden frem til første puberteten, som for vår kom da han var litt over syv måneder, var helt pyton. Jeg liker IKKE å ha valp i huset, men jeg syns det er veldig fint å ha unghund i huset, og jeg er veldig glad for at vi har fått mulighet til å prege ham selv. Nå skal det sies at jeg aldri har vært veldig begeistret for valper, og enda mindre når det er egen valp. Men jeg digger unghunder og voksne hunder, så det er som med et svangerskap - prisen man betaler for å få noe fint.

Han er fortsatt ganske crazybananas. Men på en helt annen måte enn han var som valp. Dessuten er han blitt den hunden vi ønsket oss, på alle måter. Sprek, blid og kosete. Og ganske rampete, hvis han ikke får nok trim. Når han blir helt voksen, og ferdig med spilloppene sine, kommer han til å være en gullhund.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat