Tråd: Gruffetråden
Vis enkelt innlegg
Gammel 14-06-18, 11:36   #464
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg har ikke trua på at dette går, men det har vært en VELDIG viktig sak for knerten. Han har vært ekstremt motstander av at vi skal flytte, og så lenge skoleveien egentlig ikke blir særlig lang, så har vi sagt at det er greit for oss voksne. Men han må jo gå i en klasse som funker.

Den har fungert det siste året, på grunn av denne fantastiske læreren som har jobbet helt vanvittig mye. Uansett når jeg sendte e-post, så fikk jeg svar umiddelbart. Og vi var visst slett ikke de som kontaktet ham mye. Han har hatt daglig kontakt med mange av foreldrene i klassen. Det er ikke det minste rart at han må kaste inn håndkleet.

Det høres jo helt forferdelig ut. Jeg ville da vurdert å bytte. Til Ø? Det kan jo også hende at det er ledig på den nærmeste selv om dere ikke sogner dit? Det er 6. han skal starte i?

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er aktiv nå