Vis enkelt innlegg
Gammel 15-05-18, 10:52   #21
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.394
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg alt om din interrailferie med familien!

Jeg må innrømme at jeg humrer litt av 11-åringen til Tjorven, selv om det sikkert var kjipt der og da. Av og til er det bare nødvendig å nullstille seg med kjedebutikker og Starbucks.

Jeg ga opp og tok med min 10-åring på McDonalds i København, og stappet i henne chips og kyllingnuggets da vi var der i påska. Etter en dag med tøffe judokamper, og med intensive treningsøkter foran seg, når hun de siste par dagene knapt hadde rørt mat, på grunn av kresenhet og skepsis på spennende steder, var det bare om å gjøre å få kjørt i henne så mye kalorier som mulig, fra mat som hun faktisk liker og spiser en viss mengde av.

Kultur er ikke alltid alt, det gjelder vel både opplevelser og mat.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat