Tråd: Netflix Norge
Vis enkelt innlegg
Gammel 17-10-12, 15:52   #18
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.951
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Netflix Norge

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Jeg ser forresten at noen hevder at man kan bruke norsk Netflix med amerikansk konto, og derfor presumtivt også omvendt, ved hjelp av noen nettverks-hack.

Edit: Jepp. Testet nå, og med Unblock-us kan jeg se amerikansk Netflix med den norske kontoen min. Omvendt virker også. Jeg regner med at Unblock-us vil la meg velge mellom USA og Norge for Netflix i kontrollpanelet sitt. De har allerede et valg for Sverige. Vanskelig å si om dette vil vare, men hvis jeg skal gjette, så antar jeg at det vil det, siden Netflix nå tydeligvis har én felles brukerdatabase, og leverer innholdet ut fra hvor de tror du er.

Ben "unblock-us" Murphy

Kult!

Har ikke skraffet meg amerikansk Netflix siden hun jeg ser TV sammen med helst vil se med tekst, men hvis jeg nå kan se amerikansk med min norske konto så er det interessant.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat