Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-17, 19:57   #8
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.763
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Løpedronning?

Enkelt å løpe på mølle? Jeg synes mølle er mye tyngre enn å løpe ute. De gangene jeg løper ei mil på mølle, er jeg helt fysisk og mentalt utkjørt. For det første er det tungt, for det andre er det så kjedelig. Ei mil ute kan være tungt, det også, ja visst, men jeg blir aldri like panisk redd for ikke å klare å holde ut. Jeg bruker mølle mest til tempotrening. Jeg er nødt til at mølla holder farten oppe for meg, for jeg klarer det ikke selv. Jeg løper alltid med 0,5 i stigning.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat