Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-17, 10:12   #40
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.386
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Passdilemma før tur til USA. Nytt pass eller ikke for fjortenåringen?

Husker vi skulle dra til Tyrkia en sommer. Gutten vår stod innskrevet i mannens pass, men dagen før avreise fant vi ut av reglene var blitt endret (to dager tidligere) - et var ikke lenger tillatt å reise på foreldrepass. Jeg dro til det tyrkiske konsulatet som var i nærheten av der vi bor for å spørre dem, og etter masser av telefoner (ingen visste) sa damen at jada det kom til å gå bra. Imidlertid ville hun ikke gi meg denne garantien skriftlig, og jeg tok ikke sjansen. Dro til den norske ambassaden (i en annen by) i full fart og fikk norsk nødpass til gutten. Jeg tok rett og slett ikke sjansen og ville gjort det samme igjen. Nå har jeg lært meg å sjekke regler i goooood tid.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat