Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-18, 07:47   #30
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.509
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye regjeringen og den nye regjeringsplattformen

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

I motsetning til KrF har ikke V utelukket å sitte i regjering med FrP, hvor har dere det fra? De har sagt at det var usannsynlig, gitt den store avstanden mellom partiene.

Jeg er - som da - veldig ambivalent. Jeg tror jo også, som Poly, at Venstre reelt gjør Norge bedre. Men hvor mye av sjelen må de selge?

Så når noen sier at noe er usannsynlig så skal man tro at det skjer? Nå skjønner jeg helt av meg selv at politikere er stort sett ikke til å stole på og at de endrer mening fortere enn man klarer å skifte skjorte, men jeg er sikker på at det sitter velgere der ute som føler seg lurt. Og jeg er ikke videre imponert over plassen de har fått i denne regjeringen, og det ser jeg at flere i venstre sier det samme.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat