Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-18, 08:26   #32
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.240
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye regjeringen og den nye regjeringsplattformen

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Så når noen sier at noe er usannsynlig så skal man tro at det skjer? Nå skjønner jeg helt av meg selv at politikere er stort sett ikke til å stole på og at de endrer mening fortere enn man klarer å skifte skjorte, men jeg er sikker på at det sitter velgere der ute som føler seg lurt. Og jeg er ikke videre imponert over plassen de har fått i denne regjeringen, og det ser jeg at flere i venstre sier det samme.

Men disse ordene er jo nøye valgt. KrF gikk tydelig ut og sa at det var uaktuelt å sitte i regjering med FrP. V sa at de ikke ville utelukke noe, men at det var usannsynlig. Det ble tolket i alle medier som om at døren var åpen, men at de ville kreve mange innrømmelser fra H og FrP. Jeg synes det er veldig rart hvis ikke V-velgere har fått med seg det, altså.

Jeg trodde ikke at det kom til å bli regjering, men jeg føler meg ikke sviktet fordi de klarte det, tvert i mot. V har alltid søkt makt.

Det vi V-velgere har blitt irritert på, er påstanden om en stenme til V er en stemme til FrP. Det er selvsagt en borgerlig stemme, og FrP er et borgerlig regjeringsalternativ, men JEG mener at V er en motvekt til de betenkelige sidene i FrP, ikke en styrking.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -

Sist redigert av Candy Darling : 18-01-18 kl 11:36.
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat