Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-14, 11:13   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Middagsforslag - vegetarisk/vegansk

Facebookgruppa "Hva slags veganmat lager du i dag?" er gull verdt, der er det flere tusen medlemmer som legger ut bilder av måltidene sine (ofte med oppskrifter, ellers spør man og får den) hver dag, jeg sjekker alltid bildene for middagsinspirasjon. Alt er vegansk, og man kan selvsagt bytte ut og mikse og trikse som man vil om man vil ha andre ingredienser, det gjør jeg uansett ofte med oppskrifter.

Ellers er det mange fine blogger med kun vegetarisk mat. Mine favoritter er:

www.menhvaspiserduegentlig.com
www.vegetarbloggen.com
www.veganmisjonen.com

Og min egen blogg, som også er helt vegansk, www.veganeren.com.

Og så har man jo FB-gruppa Veggispreik, som man kan følge litt med i og få inspirasjon. Og når man først tar skrittet fullt ut og blir veganer, kan man gå over til gruppa Veganprat.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat