Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-17, 22:51   #92
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.122
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trening og periodevis fasting

Jeg syns det var et interessant spørsmål jeg også, hva er egentlig smartest for kroppen når det kommer til forbrenning, bygging av muskulatur etc hvis man jobber med å få en sunnere kropp, en tynnere kropp, en "fastere" kropp, eller bedre kondisjon?? Dette er jo noe mange jobber med i perioder av livet. Vi er mange som havner der at vi har en stillesittende hverdag og ekstremt god tilgang til nydelig mat og fristende godteri og snacks, og problemer med selvkontroll.

Det å klare å leve i hverdagen uten å legge på seg sakte men sikkert er for i alle fall meg noe som krever bevissthet og ikke minst moderasjon! Men så vil man jo gjerne skeie ut litt innimellom, og da må man som kjent stramme inn på andre dager. Som f.eks ved 5:2, eller kanskje 6:1 eller bare det at man på ettermiddag og kveld man-torsdag tåler å være litt sulten/ikke skapsnoke.

Jeg tenker at det absolutt er rom for å snakke om disse tingene på nett og tenker at det ble litt mye kritikk av HI her, tatt ut av sammenheng. Jeg syns i alle fall det var interessante spørsmål.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat