Vis enkelt innlegg
Gammel 05-02-17, 15:47   #27
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2018

Nå er det jo ikke mer enn litt over et år til, så jeg kan i alle fall begynne å tenke på ting.
Jeg tror jeg går for kantinen på jobben denne gangen også. Vet ikke konf.dato, så det er ikke sikkert det går om kollegaer har konfirmant samme dag. Får booke med en gang jeg får vite det. Vi kommer til å bestille middag (tapas, evt. en kombo. av tapas og sushi?) og lage kaker/dessert selv. Gjestene blir de samme som hos eldstemann. Det betyr at vi blir i overkant av 30 stykker med stort og smått. Pynting og klær kan jeg godt vente et år med. :føler seg rolig:

Og så har jeg glemt å snakke med konfirmanten om han faktisk vil konfirmere seg. Tror han vil det, men usikker på om det blir i kirken eller borgerlig.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat