Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-21, 18:46   #27
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.404
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan du anbefale en god speidersekk?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Og der poppa denne opp når jeg søkte på speider og sekk

Og denne helgen skal begge speiderene mine på overnatting i den speiderhytta, pakkeliste er mottatt og jeg har fått mer erfaring, utfordringen er at sekkene de har fått fra speideren er ikke så veldig STOR, så jeg tror de bør få seg større sekker. Ikke i dag, så jeg må bare få plass i de sekkene i dag da, men definitivt så bør større sekker inn på lista. Til sommeren har de tilbud om å være med på Landsleir, får man alt man skal ha i ei hel uke oppi en sekk?

En liten 13 åring, på ca 152 cm og en liten 10 åring, spinkel jente på knapt 140 cm.

Til speiderleir anbefaler man å pakke i bag. Lettere å holde orden. Og gjerne ha med en blå Ikea pose el i tillegg samt en liten sekk til haik.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat