Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-17, 15:23   #12
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dame? Kvinne? Jente?

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Det er vanskelig ja. Hvis jeg skal si "jeg er en xxx på 36 år" høyt så aner jeg ikke hva som hadde blitt best? Jente er i alle fall helt ute. Tror jeg hadde sagt dame, men synes kvinne er finest egentlig.

Jeg forteller i grunnen sjelden hva slags kjønn jeg er; det pleier folk enten å gjette selv, eller så er det irrelevant.

(Men jeg kan fint finne på å si ting som «jeg er voksen dame med egne penger, jeg kjøper den vinen jeg har lyst på» eller lignende.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat